Klachtenafhandeling
We doen ons uiterste best om uw behandeling zo aangenaam en soepel mogelijk te laten verlopen. Mocht u desondanks klachten hebben over uw behandeling of onze praktijk, dan kunt u gebruikmaken van onze klachtenregeling. Het is belangrijk om uw klacht kenbaar te maken, niet alleen voor uzelf, maar ook voor de verbetering van onze praktijk en voor andere patiƫnten.
Onze organisatie valt onder de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz), die voorschrijft hoe klachten over zorgaanbieders moeten worden ingediend en afgehandeld. Volgens deze wet moeten alle zorgaanbieders een klachtenregeling hebben, aangesloten zijn bij een geschilleninstantie en een onafhankelijke klachtenfunctionaris aanbieden.
Bij FysioDynamiek hanteren we altijd eerst een interne klachtenregeling. We vinden een persoonlijk gesprek belangrijk en besteden hier graag onze aandacht aan. We gaan graag met u in gesprek om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en zo de kwaliteit van onze fysiotherapie voor u en andere cliƫnten te verbeteren.
Als u vindt dat het gesprek geen bevredigende oplossing heeft opgeleverd, kunt u een klacht indienen bij de klachtencommissie van het Keurmerk Fysiotherapie en om bemiddeling vragen. Als lid van het Keurmerk Fysiotherapie zijn al onze fysiotherapeuten aangesloten bij de Klachtencommissie van het Keurmerk Fysiotherapie.